Fredag och fyllechaffis!

Jag har en sån där riktigt trist fredag, jag sitter hemma och gör ingenting. Det hjälper i och för sig att jag har fått låna Manges bärbara dator. :)
Det enda jag gör ikväll är att småäta lite chips, sitter och ser på tv:n samtidigt som jag försöker sitta och skriva på datorn här, går väl lite så där halvbra.

Snart ska jag fara å skjutsa mina föräldrar till stan för de har tänkt gå ut. Så kul är min fredag!

Och tyvärr så blev det inget av tjejkvällen imorron, det kändes lite trist, var det enda jag såg framemot i helgen. Får väl se vad det blir istället. Bara inte en till sån här kväll...

Kommentarer
Postat av: sus

Vad hände med tjejkvällen? :(

2007-04-21 @ 10:12:02
URL: http://susidus.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0