Funderingar

Jag har insett att jag kanske inte alltid är bäst på att stava :P Eller jag skriver för fort, så om det står lite konstigt ibland är det för att jag missat att jag skrivit fel :P

Idag har vi firat Stina som fyllde 20 år igår! Grattis till dig Stina! Hon fick massa paket och vi lagade mat åt henne. Var riktigt najs, sen så tror jag att sockerrusher gör Emelie å Stina mer avslappnande och roliga än vad alkohol gör ;) Blir ju billigare iaf!

Jobb hela veckan iaf, känns inte så peppande, men man är ju snål och vill ha pengar så då får man stå sitt kast, det går alltid bra när man är där. Men det är när man måste stiga upp och fara och jobba som det känns så himla jobbigt, är inte jobbigt när man är där alls, då går ju tiden rätt fort. Vilket är väldigt skönt.

Ser tyvärr inte fram emot imorron, blir jobb 8-17, sen hem å käka sen träna sen jobba igen, fast på Nova, från 22.00. Känns rätt segt ändå, som tur är så är jag ledig på torsdag så att jag kan vila upp mig inför jobbar helg. Hoppas det kommer lite folk till Nova imorron. Kommer säkert inte vara det å då bir det så himla segt. Men.

Jag har nog insett att alla killar är lite spelberonde. Alla killar spelar, å de Älskar att prata med varandra om det! Inte så kul för oss tjejer som har dessa killar som pojkvänner. Ni håller säkert med mig ni som har en pojkvän som jag har. Han tycker om att spela, sen vill han gärna prata om det, antingen med mig eller med sina vänner. Det tycker jag är helt okej, så länge han inte väljer datorn framför mig. Och jag tror inte att min pojkvän kommer att göra det, hoppas jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Mange

Jag trodde de visste att jag inte väljer datorn framför dig... men det betyder inte att jag bara e me dig å inget vid datorn. Men de visste du redan. kyss=)

2007-04-06 @ 11:51:59

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0