Ledig dag

Igår var inte min turdag, skulle upp och jobba på morgonen så jag hade det rätt stressigt på morgonen. Jag är en sådan person som bara stiger upp och slänger i mig nåt att äta sen så far jag. Det tar typ en kvart för mig från det att jag vaknar till det att jag far. Jag prioriterar sömnen.
Iaf så skulle jag dra igen toadörren då jag totalt klämde min tumme. Det gjorde hyfsat ont kan jag ju säga. Så jag kände mig rätt handikappad igår på jobbet när jag inte kunde använda min högra tumme. Kunde inte skriva eller nåt. Det var rätt jobbigt :S De på jobbet tyckte att jag skulle begära hemtjänst så nån kunde hjälpa mig :P

Var egentligen meningen att vi skulle på branch igår kväll men efter att ha jobbat heeeela helgen kände jag mig inte riktigt jätte peppad på att festa igår. Så vi struntade i det å for till Sus å Ante och såg nån skum film. Men det var faktiskt trevligt, kändes skönt för mig iaf att bara ta det lugnt eftersom jag varit igång hela helgen.
Men jag ska inte klaga alls, det har gått bra att jobba, å det är mkt roligare att jobba när det är vikarier där som man har nåt att prata med iaf! Sen så har det ju varit stor helg så jag har tjänat riktigt bra med cash denna helg!

Borde kanske uppdatera hur veckan har varit. Det har varit jobb jobb på tisdag och onsdag. Torsdag tog jag det lugnt och sen som sagt jobbar helg.
I fredags så var min kära pojkvän på lan och nördade sig. Själv så var man hemma å träffade sin närmaste vän Emelie, vi såg en sån där tjejfilm som min pojkvän skulle ha sagt. Det var riktigt najs faktiskt. =)
Sen på lördag så kom min pojkvän hem efter ett dygn med spelande och endast 2 timmars sömn. Vi gjorde inte alls så mkt eftersom han var så trött. Men på kvällen for vi till Emelie och käkade pizza och såg the departed. Kvällen slutade även med att Emelie å Mange hade gräddkrig. haha!

I veckan blir det inte mkt jobb, vilket känns skönt. Måste ta tag i matten nu så att jag kan göra klart den och klara mitt VG så jag kan ta mig in på lärarlinjen sen! Måste ta mig in! Annars vet jag inte vad jag ska göra i höst, vägrar att fortsätta jobba. Nu vill jag börja plugga igen!

Nu är Emelie på väg till Hemavan, det är fusk. För sen far hon till Paris. Jag vill oxå utomlands! Hoppas hon har det bra iaf!

Bäst just nu: Snow patrol - Chasing cars


image15

I sån stil vill jag ha min tatuering!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0