Samma igen

Jepp det blev likadant som igår, förutom det där med att vara fyllechaffis!

Tjejkvällen blev inställd, S var tyvärr tvungen att jobba och då hade vi ingenstans att vara, sen blev vi för lite folk. Får ta det en annan helg när alla tjejer är hemma och kan! :)

Men iaf så lyser min pojkvän med sin frånvaro, känns trist att hela helgen blev jätte tråkig. Inget att göra varken fredag eller lördag kväll. Vad tråkig jag känner mig. Hela helgen bara sitta och uggla =S
Mange är och har kul med sitt spelande, E sitter på en buss hem och de andra är antingen borta eller har andra roliga saker för sig. Och här sitter jag å tycker lagom synd om mig själv.
Funderar på att fara ner å hyra en film, käka lite popcorn och bara tråka mig.

Har laddat ner lite nya roliga låtar och försökte mig på ett försök att hitta min tatuering. Det gick inge vidare alls.
Nu sitter jag istället och drömmer mig bort utomlands. Åh vad jag vill!

Näe nu blir det en promenad till Alba tror jag, hoppas att jag hittar en bra film att se!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0