Sova?

Klockan är nu kvart i tolv på kvällen/natten, (vad man nu ska kalla det) och jag borde egentligen ligga och sova. Om sex timmar ska jag stiga upp igen och jobba. Känns tungt men nu när jag inte har en pojkvän som såger åt mig att gå och sova så... Blir alltid så konstigt för mig när jag har varit ledig, har alldeles för sena vanor när jag är ledig. Men kan oxå bero på min pojkvän som också är nattmänniska. Han är verkligen ingen morgonmänniska. Det är alltid jag som väcker honom. Han är en riktig sömntuta. =P

Idag skulle jag egentligen ha varit å tränat. Hade t.o.m. införskaffat mig ett par nya träningsskor som jag behöver. Men det blev inte, jag och Mange var och bowlade med Sus och Ante, och jag måste få säga att jag var bäst! Att tjejen alltid ska kicka killarna, fick 156 poäng och de var minst 30 poäng under. Så lite kredit till mig själv. Iaf så efter det blev det pizza hemma hos Sus istället för träningen. Kanske inte bäst att skippa aerobics för pizza, men det kändes roligare just då =P. Men för att kompensera för pizzan och träninsskippandet så tog jag och M med oss hundarna ut på en promenad. Kändes skönt att få röra lite på sig iaf.

Sen vankas det partaj på lördag, planerat lite inför det, det ska bli najs =) Sen så ska jag göra goda frozen drinkar har jag tänkt! Det var länge sen, sist var på Mallis!

image17



Kommentarer
Postat av: Emelie

mums så god den där drinken såg ut !:)

2007-04-14 @ 12:47:32

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0