Trevliga överraskningar!

Idag har varit en bra dag, jag får igen 3000:- från skatten :) Sen insåg jag att jag har kört så pass mkt till jobbet att jag kommer få lite ersättning för det med! Kändes riktigt bra! Blir lagom så där till midsommar!

Sen så har vi fått en soffa till vår framtida lägenhet! =) Det är inte mkt som måste inhandlas nu till lägenheten. Bara ett litet bord å några stolar, och en TV förstås ;)
Mange har dessutom köpt sig en bärbar dator idag, ska inte säga vad den kostade för det var mkt! Men den är riktigt fin, han kommer nog att sitta å pyssla på med den hela kvällen. Men det kan han gott få göra, för jag får ju använda den sen oxå om jag vill!=) Då har vi en dator till lägenheten sen oxå! Riktigt najs!

Körde High and Low idag på friskvårds, var längesen jag körde ett sånt jobbigt pass, fick mjölksyra i benen efter ett tag. Kändes skönt när det passet var avklarat. Tyvärr så var aerobicsen inställd idag. Var så himla sugen på aerobics, var ett ttag sen nu. Men imororn blir det att köra aerobics. Can't wait for it.

Ikväll blir det uppesittar kväll till kvart i tre då jag ska skjutsa min lillasyster till bussen som ska ta hennes klass till rumänien. Så då ser man inte henne på två veckor typ.
Och bästa vännen befinner sig i Paris nu. Varför ska alla resa bort nu, jag vill oxå utomlands. Skulle vara så skönt att få fara utomlands en vecka innan allt sommarjobb och sen allt pluggande börjar. Får se om jag å Mange bestämmer oss för att dra en sväng till Medelhavet. Jag hoppas det!

Sen vankas det kanske tjejfest på lördag. Ska se vilka som är på för det. Skulle vara riktigt najs! =)

image18

Jag vill, jag vill, jag vill!


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0