2 veckor!

Imorgon är det äntligen klassfest. Jäklar vad tiden har gått fort, vi bestämde ju nyss att vi skulle ha klassfest tycker jag :P Och imorron kommer alla att våldgästa mitt hus! Men det ska nog bli riktigt najs!

Sen på lördag blir det nog Lulekalaset med babesen om allt går enligt planerna. Nån mer som vill följa? =)

Nu är det endast två veckor till vi säger bye bye skellefteå och hej Uppsala och fattiga studentlivet.
Ny lägenhet som vi inte ens vet planlösningen på :P
Men det ska nog ordna sig, vi kommer förresten att ha två inneboende de första två veckorna oxå, Jag och tre killar, det kan ju funka? ;) hehe

Men hoppas ändå att Verro kan komma ner där i början för att från den 20 till den 30 kommer jag nog känna mig lite ensam eftersom killarna börjar sina nollningsveckor redan då och min tråkiga utbildning har bara två fjuttiga dagar. Så Umgås med mig nu nästa vecka! För sen ses vi inte mkt mer! =(

Blir avskeds och 20 års firande den 11:e oxå! Ska bli kul, men ändå lite sorgligt, =(
Fira födelsedag är kul.
Men att lämna alla vännerna; inte så kul =(


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0