20 år!

Inte riktigt än, men om en 55 minuter! Men känns lite grann som om jag redan har fyllt år, mina kära vänner har redan gratulerat mig och öst över mig med paket till lägenheten, de har nu bestämt temat i vår lägenhet, svartvitt. But, me like! :) Är himla snyggt med svart vitt! Fick ju även en specialgjord tårta från Stigs :)
 Verkligen jätte fin och jätte god! Jätte kul att ni kom på nåt sånt tjejer! :D

Var ju inte bara min 20 års fest igår, det var ju faktiskt även avskedsfest för mig och Mange, men även för Ante som flyttar till helgen. För oss är det nu 3 dygn och 8 timmar tills vi flyttar! Inser ni hur snart det är?

Men en riktigt toppen kväll blev det med mycket mys och skitsnack, som vanligt då ;) Synd bara att vissa inte tog sig ut utan somnade hemma!?! haha, men kul att prata med dig halv fyra på natten då du vaknat ;) du är ju kingen anton :P
                                



Förutom de fina sakerna till lägenheten så har jag fått presentkort av mina kära småsyskon så jag ska få mig nå nya kläder ;) Men Älsklingen kom ju verkligen med den mest oväntade presenten, en ipod! Lite chockad jag blev! Men väldigt glad däremot! Tack så mycket för en oförglömlig kväll/natt allihopa! Glöm mig nu inte när jag är i Uppsala! Kom å hälsa på däremot! =)
 Verkligen jätte bra! =)


 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0