First day of school!

Jepp idag börjades det, nu går jag officiellt lärarlinjen på universitetet. Ska bli mattelärare om typ 5 år! Shit! Nu börjar det.
Iaf kom till skolan strax före halv tolv, första tjejen jag träffade skulle gå samma utbildning som jag skulle, coolt tänkte jag, en i samma klass ;)
Vi gick in och fick massa papper att fylla i, andra papper, vi gissade hur mkt makaroner det var i en burk och så :P
Sen så när vi höll på att fylla i nå papper så första killen vi pratade med skulle oxå gå samma som vi. Haha helt otroligt det var ju typ 300 elever där och de två som jag pratar med ska gå exakt samma som jag skulle. Haha lite flyt jag hade. Sen så vid tolv hade vi kollat på allt, David ( killen) käkade en korv och jag och Niima drack Cola ;) Vi fick ju gratis så ;) Sen satte vi oss i gräset till typ kvart i ett då vi drog oss till aulan och fick en jäkla massa info. Var hur mkt som helst och jag känner mig mer förvirrad nu än vad jag gjorde före?

Och dessutom så fick jag veta att vi ska göra praktik redan första halvåret. 10 dagar! :O
Men jag hade tur att jag hamnade i den grupp som ska göra praktik först i november, känns skönt för jag ville inte börja med det, vill iaf hinna läsa lite grann först. Men ska bli rätt intressant ändå.

Sen så har vi visst lite nollning oxå, börjar på lördag och fortsätter under nästa vecka, känns kul, men får se hur mkt man far på, skolan börjar ju på allvar på måndag så jag måste snart ge mig ut på sökning efter all kursmaterial man ska ha! =O

Men kul iaf att man hann träffa nå schyssta typer som ska gå samma som en själv, känner man nån iaf tills på lördag, känns kul! =)

Studentlivet here I come :D

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0