Höst nu?

Vi som hade en kanon vecka här i Uppsala, aldrig under 25+ grader. Det var fan mitt i sommaren!
Jäkligt skönt var det iaf, men nu verkar hösten ha infinnit sig över natten bara.
Just nu är det 11+ och regn. Riktigt höst väder! gillas inte!

Idag blir det nog stan oxå, ska träffa Veronica och hjälpa henne att hitta hit ;) Är nog inte så lätt när man aldrig varit i Uppsala förr. Men det är faktiskt inte så svårt att hitta hit. Väldigt enkelt om man åker buss dessutom ;)

Igår blev det stan igen för mig och sus, vi sprang på Veronica och hennes kompis. Sus träffade sin klasskompis och jag såg en till kändis från Skellefteå. Hittills har vi allihopa sett 4 stycken Skelleftebor förutom oss själva förstås.
Det är faktiskt lite coolt att se lite Skellefte folk i stan ;P

 Typiskt att det ska bli höst nu när jag ska börja skolan och allt... Vill inte cykla i regnet!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0