I unken gammal sur röklukt känner man sig inte som en männisch!

Värmen var här idag oxå! Dock inte lika kul att jobba, ännu mindre kul att lukta sur gammal unken och rökig lukt, det blandat med svett! Ni kan ju tänka er hur fräsch jag kände mig på jobbet? Blev städ hos en gubbe som röker inne, jag lovar att det sätter sig i kläderna! Tänk er dessutom att städa när det är 28+ där inne och ännu varmare i solen ute! huvva! Men nu är det över!
Vi älskar alla hemtjänsten, eller?!? Kommer definitivt inte sakna lukterna därifrån!

Efter en välbehövd dusch kände jag mig äntligen som en männisch igen, som vi säger på norrländska =P

Blev lite discgolf med Mange och Oli, hann ju inte med Sanna å gänget. Tyckte att det gick riktigt dåligt och hade helt och hållet gett upp på de sista hålen, och det märktes ju.. ska inte förklara allt här :P
Men när jag räknade ihop alla poängen så insåg jag att jag gjorde ju faktiskt nytt rekord! Wow coolt, både jag och Mange! Så nu lägger vi ner för den här säsongen, bättre än så här blir det inte! ;)

Vill bara säga tack till Mange för att han alltid är så bra och ställer upp jämt och ständigt, trots att jag inte riktigt kan beskriva vad det är, allt känns bara lite jobbigt just nu, kan inte riktigt sätta fingret på det. Känner mig stressad. Men tack iaf för att du står ut med mig! Jag vet att det kommer att bli för oss i uppsala och jag längtar efter vår lägenhet, nu när vi äntligen fått en skiss på hur den ser ut! Jäklar vilket kök och vilket vardagsrum! blir peerfect!

Kisses!

image60


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0