Skellefteå kändisar

Jajemän det finns några här, trot eller ej!
Jag blir så förvånad när jag ser nån från Skellefteå, men några har jag faktiskt sett.

Här har ni en lisat på folk jag, Mange, Sus, Ante, Veronika och Dick har sett, (utöver oss själva så finns):

Anna Fredriksson, från Manges klass, bor tydligen vid Ante :O
Therese Carlsson som gick Samhällsmedia en klass över mig, hon ska tydligen oxå bli lärare!
Vensan Vukovic, gick på kaplan, han är överallt!
Ida Eriksson, gick musik, hade teater med henne =)
Magdalena Lindgren, även hon gick musik, såg henne på stan en dag ;)
Andreas eller Anders, från moröbacke, Mange kände igen honom.

Sen hade Dick sett 2 stycken som han kände igen, nåt år äldre och hade gått natur tror jag.

Så än så länge är vi iaf 12 stycken Skelleftebor, som vi vet om. Är säkert många fler som vi inte vet om.
Men jag hade inte förväntat mig nå skelleftebor så jag blev lite förvånad när jag såg dom! ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie=)

okej coolt;) Jag vet en till som är i uppsala och plugga ;) En anna :P

2007-08-31 @ 21:07:51
Postat av: Anonym

En kille som gick teknik går också här i uppsala, han bor på kantorsgatan 8 ;)

2007-09-02 @ 12:25:29
Postat av: Vincent Vensan Vukovic

I am unescapable. :-D

2007-12-02 @ 12:28:23
URL: http://vensan.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0