Sommar finally?!?

En tripp på stranden med en massa härliga brudar!
Sjöbotten blev platsen för vårat badande och stekande ;) hehe!
Och JA, jag kanske har pepparkaksben och mage? Men tänk så mkt mer brun jag hade kunnat vara om det hade varit lite bättre väder i sommar! Men en toppen förmiddag iaf!
Skönt att kunna snacka med sina vänner om allt och inget, både viktiga och oviktiga saker!

Var rätt intressant det där vi pratade om med att tjejer och killar har helt olika sms språk! Har ni tänkt på det?
Vi tjejer tolkar sms:en utefter hur ni skriver, vi gör det omedvetet.
Killar är ofta ganska korta i sina sms, bara det viktigaste ska fram. Vi tolkar det som om de är sura; t.ex. vi har frågat om något viktigt, de svarar typ: Ja, ringer dig sen. puss
Vi tror de är sura, eller bara allmänt obrydda.
När vi skriver ... så är vi sura, eller liknande. Det uppfattar de inte heller, de kan använda det hur som helst, i vilken situtation som helst, och vi övertolkar det tycker de.
Skulle vara väldigt intressant att få gå in i killars tänkande när de gör vissa saker, varför de gör som de gör..
Nån annan som känner igen sig?

Toppen dag med 27+ idag iaf, lite brunhet fick man och träffa sina vänner! =) Imorgon är det jobb igen, bara 3 dagar kvar! Jag peppar mig själv!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0