2007

Jaa nu är snart året slut och mycket har hänt under 2007!

* Läste till Matte D på komvux inför hösten
* Jobbade åt hemtjänsten i Boliden fram till den 10 Augusti, så blev hela året!
* Flyttade till Uppsala
* Började studera på lärarutbildningen
* Hoppade av min utbildning efter 2 ½ månad.
* Saknat mina fina vänner som stannade hemma i Skellefteå
* Var ledig i 2 månader
* Förstörde min fot genom en olycka.
* Tatuerade mig


2007 bjöd på mycket förändringar för mig. Flyttade 70 mil hemifrån och skaffade ett nytt liv. Så nu får vi se vad 2008 har att erbjuda mig. Nåt spännande hoppas jag, mest hoppas jag på att alla mina vänner drar sig söderut till hösten! Så jag håller en tumme!

Kommentarer
Postat av: karin

Har du ingen bild på tatueringen? *nyfiken* :)

2008-01-03 @ 14:56:42
URL: http://www.fossig.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0