Mystiskt...

Nu ska ni få höra på något mystiskt. Igår var vi som sagt ut och hade det trevligt, pojkarna spelade bort sina pengar (eller de gick faktiskt plus) någon var klantig och betalade inträde fast denna person inte hade behövt det ;)

Iaf så när vi hade somnat inatt så vaknade vi där kring 04.30 av att det låter som om någon borrar, eller mer som om någon rakar sig, fast med jätte högt ljud snett uppifrån taket. Låter som om ljudet kommer lägenheten uppifrån eller liknande. Ljudet slutar en stund för att sedan börja om igen. Både jag och Mange började fundera på vem som gör något som låter så mycket halv fem på en lördagsmorgon?
Men vi gick in i badrummet för att kolla om det var nå fel på rören eller så, då upptäcker vi att det är Manges rakhyvel som har slått igång sig själv, (den har vibrator) Och hela badkaret skakar och det var därifrån ljudet kom. Men hur startar en rakhyvel sig själv? Kan någon förklara det för mig? Jag tror det spökar hära jag....


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0