Ny klädaffär

Igår bestämde jag mig för att dra mig ner till stan, så det blev en promenad ner till stan =)
Väl nere på stan så upptäcker jag att det har öppnat en helt ny butik. The NewYorker. En stor affär oxå!
De hade allt möjligt, fullt med kläder, accesoarer, snygga underkläder, skor m.m. Och till H&M priser dessutom!
Me like!

Dock orkade jag inte kolla så noga eftersom det var fullpackat med folk eftersom de hade grand opening. Men ska definitivt dit och spana in affären lite bättre!

image129

Kommentarer
Postat av: sus

Ååh, ja jag så när dom höll på att bygga sist jag var ner. Jag blev så nyfiken!! Jag kommer ner snart så kan vi följas och shoppa tills vi droppar ;)

2007-12-02 @ 01:41:01
URL: http://susannesveamaria.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0