Shit, mycket har hänt de senaste dagarna!

Det kan man verkligen säga!
Igår blev en heldag på stan, for dit kring tolv och var hemma kring sju. Snacka om heldag!
Köpte diverse julklappar, hann klippa mig och lite annat ;)

Sen så fick jag veta att jag kom in på företagsekonomi kursen till våren! Så nu blir det skola igen i januari! :D

Och nu är det bara 9 Dagar kvar tills vi är hemma i lilla ske-å igen! Fan vad jag längtar!


_______________________

Eftersom jag tycker att jag börjat bli bra på att skriva i min blogg efter att ha fått en uppmaning att skriva mer tycker jag att silverpingla oxå ska skriva mer i sin blogg ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Jaasi! Jag ska försöka men ni kommer inte tycka att det är intressant eftersom att in blogg numera endast skulle bestå av jobb jobb jobb! :D :P Men ok då , jag ska försöka :)

2007-12-15 @ 06:53:19
URL: http://silverpingla.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0