Update

Nu har det gått 5 dagar av de 9 som det var sist. Dessa dagar har spenderats på stan, handlat, på gymmet och i aerobicsalen. Och ja just jag vi var på bio igår oxå, såg Heartbreak kid. Den var rätt rolig, men ingen dunderfilm direkt...

Jag kom iaf nyss hem från ett jobbigt träning, Step och core i 75 minuter, dessutom gick jag fram och tillbaka till stallet, det tar ca 35 minuter enkel väg! Så jag tycker jag har gjort det bra idag, förtjänar att bara ta det lugnt ikväll, se lite tv och längta till på torsdag då vi äntligen får åka hem!

Någon som har nå förslag på vad jag kan göra de resterande 4 dagarna? Förutom att packa, det har jag redan planerat in ;)
image133


Jag ger den kanske 2,5 av 5 möjliga.


Kommentarer
Postat av: sus

Sy klart min nyårsklänning för jag vet inte om jag hinner :]

2007-12-16 @ 18:33:02
URL: http://susannesveamaria.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0