7 juni 2007

Godmorgon Sverige!
Igår var det nationaldagen men det kändes väl inge speciellt? Jag och Mange var en sväng på stan sen bara chill resten av kvällen. Men vi är sämst, vi gick till alba för att köpa LITE smågodis, vi var inte så jätte sugna, men vad händer jo vi tar lite av varje så det blev för mkt ändå =P Vi är som sagt sämst!

Det är en riktigt varm vecka iaf, i söndags var det varmast i hela Europa i Skellefteå, det är ändå lite coolt, men samtigt jätte konstigt. Men jag klagar inte, det får gärna vara varmt nu när jag är ledig, 1 ½ vecka kvar till sommarjobbet startar på allvar...

Idag blir det nog en liten stund i solen innnan jag måste fara å jobba, fast det är bara 3 timmar, så det ska jag nog överleva ;) Sen blir det att träffa Sanna ikväll, blir nog en bra dag ändå. =)

Drömde om Uppsala i natt, men det var ingen vidare dröm, Univeritetet hade typ inte min utbildning, sen var de som gick där jätte konstiga... I min dröm så ville jag inte längre gå där, men i verkligheten längtar jag verkligen tills det är dags att flytta, ska bli kul med ett nytt skede i sitt liv. Ska bli spännande.

Vad händer i helgen förresten? Nån som ska göra nåt kul? =)

Kommentarer
Postat av: sus

Jag är jättesugen på att hitta på roliga saker hela tiden! Fast nu kanske detä r lite sent påkommet för kvällen?
Jag har lfyttat iaf, så kom och hälsa på mig :)
susannesveamaria.blogg.se

2007-06-09 @ 19:12:12
URL: http://susannesveamaria.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0