Bedövat halva ansikte och panik inför betygen

Vänstra sidan av min mun och kind är bortbedövad... Var till tandläkaren imorse. Var meningen att jag skulle laga två hål idag, kul det kändes då? Inte direkt...
Men när jag kommer dit och de kollar på mina tänder så behövde jag bara laga en tand! Thanks for that iaf! =)
Men nu är jag helt bedövad och det känns riktigt knepigt..

Börjar bli riktigt irriterad nu, skulle kika på nätet hur det nu var med reglerna om när man ska skicka in kompletteringar till betygen, om man måste ha två underskrifter m.m...
Men det står ju INGET på nätet.. Jaha hur ska jag nu göra?
Måste in på CV och fråga hur det funkar riktigt, hoppas verkligen att de har öppet, annars får jag ju panik!
Det ska ju vara inskickat senast på fredag, så jag har ju inte gott om tid direkt. Hoppas att det löser sig innan det är försent!


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0