Det här gjorde ingen annan på Midsommar!

Tror ingen har gjort det jag har gjort. Ni kan fråga Emelie eller Julia de vet.

Jag har lyckats fastna med bilen på en parkeringsplats! slå det ni!

Gick inte att få lös bilen, haha fråga mig inte hur jag lyckats men det gjorde jag. Den satt där den satt!
Lite panik jag hade, skulle bara skjutsa Emelie och Julia till stan sen hem och sova, men blev ju kvar där med bilen. Visste inte hur vi skulle få lös den, hur jag skulle få mig hem, hur jag skulle få mig till jobbet.
Som tur är kom det några hjältar i nöd som lyfte och tryckte fram bilen. Så vi fick loss den efter en timmes jobb typ.
Tur det.

Haha så min midsommar bestod av jobb och fastna med bilen, men det blir bra, då glömmer man aldrig denna midsommar ;)

Hoppas ni andra gjorde nåt kul, för jag bjöd då till mkt skratt för många!
(bild på bilen kommer kanske sen) ;)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0