Hela dagen blir inte förstörd bara för att morgonen suger

Gårdagen började inge vidare måste jag säga, mina farhågor besannades. =(
Fick bara G på nationella, så bara G i betyget. Men vad ska jag göra åt det nu då? Inget, ska bara skicka in mitt betyg och hoppas att det inte säker mitt snitt alltför mkt så jag ändå kommer in. Håll en tumme för mig!

Så blev det lite små promenader i solen igår, inga lång, men bättre än ingenting ;)

Snodde bilen av mamma å körde hem till hamn för jag var klar på skolan vid nio tiden å skulle inte vara på stan förrän ett igen. Så jag tog bilen å drivade hem, käkade lite lunch å såg ett avsnitt av heroes. Sen blev det att fara till stan igen å ta ett kort till jobbet i sommar. Vi ska få brickor med namn å personnummer å kort på oss för att vårdtagarana ska se att vi jobbar där och inte är någon som är där för att stjäla saker av dem eller dylikt.
Korten blev som väntade ingen hit, precis som de alltid blir när man ska ta sådana kort...

Kvällen avslutades lite bättre däremot. Sus kom och tittade på bubblan som ska föra dem till balen. Behövs bara tvättas lite så blir den fin å bra ;)
Efter bubbeltittandet for jag å Mange och spelade discgolf, (sommarens hobby för oss) där både jag och M tog nytt rekord! En applåd till oss!



Funderar på att börja dagen med en morgonpromenad, men jag hade hoppats att det skulle vara varmare ute, bara 8 grader ute just nu, kändes lite kallt, jag som vill ha sommarvärme. Dessutom blåser det, jäkla blåst,  den förstör då alltid allt!

Fick förresten mitt sommarschema igår och det sög totalt. Många delade turer och mkt kvällar. Får vänta till augusti då jag inte jobbar nå kvällar nå mer. Längtar redan! Tror sommaren kommer att gå så fort. För fort är jag rädd för.

Blir en sväng på stan igen, hoppas jag hittar ett till par skor. Ett par ballerina är tanken, men har problemet att jag har typ skostorleken mellan två storlekar. Ena storleken är för liten och den andra är för stor. 
Dagens i-lands problem  


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0