Ja, jag är en härmapa ;)

Tyckte att sus gjorde det bra med en kommunikationsblogg så jag hänger på trenden:

Torsdag: Ledig! (träfa Sanna på dagen)
Fredag: 16-21
Lördag: 8-12, 16-21
Söndag: 8-17

Måndag: Ledig!
Tisdag: 12-21
Onsdag: 8-15
Torsdag: 7-12, 16-21
Fredag: 8-17 (stadsfesten)
Lördag: Ledig! (stadsfesten)
Söndag: Ledig!

Då vet ni hur jag jobbar resten av veckan och även nästa. Så om nån vill hitta på nåt så säg bara till :)

____________________________________________________________________________

Idag jobbade jag en stund på morgonen sen så blev det en tripp på stan för att få klippa luggen, jag såg ju inget, håret hängde ner i ögonen. Tack Sara för att du fixade det :D
Sen blev det en runda discgolf, men idag var ingen höjdar dag, gick sämst. Men det var kul ändå!

Imorgon är jag som sagt ledig, ska njuta som bara den och ta mig en sovmorgon faktiskt! Så jäkla skönt det ska bli! =)





Kommentarer
Postat av: sus

Jag och andreas bara :P

2007-06-22 @ 11:46:22
URL: http://susannesveamaria.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0