Nu börjar brunhets tiden ;)

Sol sol sol, nu är då definitivt sommaren här! Så himla skönt!
Igår när jag vaknade så kändes det som jag var på mallorca igen, 27 grader i skuggan, jag trodde inte det var sant!
Men kändes skönt och jag å Mange drog än en gång å spelade discgolf! Skönt att inte vara bakis för en gångs skull!

Var riktigt najs på tjejfesten, det är något som måste göras ofta i sommar! Har alltid så kul med er tjejer!
Firade Emelie dessutom, fyllde 20 år igår, grattis till dig i efterskott! :D
Har ett paket här hemma som är ditt som jag glömde ta med mig i lördags :P
Ska komma förbi med det nån dag ;)

Började iaf dagen med en långpromenad, jätte skönt var precis lagomt varmt ute, sen nu har jag legat i solen typ en timme, de som känner mig vet väl att det behövs inte mycket för att jag ska bli neger, vilket jag redan har blivit ;)

Vet inte vad dagen erbjuder härnäst, men jag funderar på att dra med mig Mange å kolla på nå inlines som jag är sugen på att köpa. Känns bra att ha i sommar, var länge sen jag åkte sist.
Blir sen antingen aerobics eller så blir det bubbeltvättande, får se vilket som känns mest lockande ;)

Sola lungt idag! Tjaoooo

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0