2 år

Idag har jag och Mange varit tillsammans i två år, det är sjukt hur fort tiden går.
När vi träffades var vi bara 17 år och gick i gymnasiet. Det känns som om det var nyss vi träffades på den där festen som Veronika drog med mig på fast jag egentligen kanske inte ville vara den enda samhälls eleven bland alla naturare. Men det var tur att hon gjorde det!
Jag kunde aldrig tänka mig att vi skulle hålla ihop så länge som vi har gjort, men nu känns det så himla naturligt och just nu kan jag inte tänka mig ett liv utan han. Så tack Veronika att du drog med mig på den där festen! =)

Jag fick idag anmälningsblanketterna till universiteten. Det är nu man ska bestämma sig för framtiden, men jag har ju haft snart ett år på mig att tänka ut vad jag vill bli och jag har bestämt mig för att bli mattelärare. Det beror nog rätt mkt på mina klasskamrater på gymnasiet som fick mig att inse att jag skulle nog passa som det. Så jag hoppas på det. Hoppas extra mkt att jag kommer in i uppsala. För det är dit jag vill. Har ställt in mig på det, så jag ska kämpa.

Idag är en rätt trist dag för mig. Men det må ju vara, har haft en superbra helg i Umeå och fest med massa nova folk! Men gårdagen blev ingen höjdare då jag typ drabbades av magsjuka hela dagen. Det är ju det värsta man kan ha! Men mår bättre idag men blir att vila ut sig för att bli frisk så jag kan jobba imorron!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0