Hej idag är det tordag!

Tur var det, för igår var jag riktigt riktigt trött och slut efter en hel arbetsdag och för lite sömn!
Men idag var jag ledig, fick dock inte sova så länge för hade skola halv nio imorse. Men det var ändå skönare än att stiga upp och jobba. Var dock lite tråkig som gick å la mig tidigt igår, så Mange fick sitta uppe själv. Det är tur att han är så förstående. Det är en av de saker som gör han så underbar!=)

Kom nyss hem från ett aerobicspass, kändes skönt att få göra av med lite energi. Var däremot inte lika kul att göra massa utfall på aerbicsen =S Kommer ju kännas i rumpan imorron.. hmm... känns inte så skönt :P

Imorgon blir det iaf jobb hela dagen, men sen på kvällen ska jag gå på bio med min bästa vän!=) Ska bli riktigt najs faktiskt. Var länge sen vi var på bio, så det blir bra! =)
Måste bara få säga att hon är även världens lataste ;) Fast det tror jag hon vet att jag tycker ;) hehe!

Sen är jag ledig i helgen! Känns grymt skönt! Ska jobba hela nästa helg, men då är det stor helg så jag tjänar grymt bra med pengar. Tänk er 85kr extra per timme! Då ska jag bli rik! haha! ;)

Skulle vara riktigt kul att träffa Veronika i helgen faktiskt, ska höra med henne om hon vill ta en fika tror jag, var alldeles föööör länge sen jag träffade henne. Dessutom så måste jag snacka med henne om lite saker!

Näe nu ska jag dra på ica maxi för att köpa mig nå lunch till imorron!

Kommentarer
Postat av: Den late;)

hahah jag är väl inte lat ;) Finns ju ingen hurtigare än mig:P haha elle?;)

2007-03-30 @ 23:52:43

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0