Helgen!

Helgen har varit riktigt bra, födelsedagsfirande och födelsedagsbarnet blev då riktigt glad för presenten hon fick! =) Det var kul att hon gillade dom! :)
Men egentligen så fyller hon år idag så, Grattis Sus!

Igår blev en riktig sån där dag man borde ha efter en kvälls festande. Vilket jag tyckte var rätt skönt för jag har inte haft en kväll då jag bara softat sådär på länge! Såg för övrigt Saw 3 och trodde inte jag skulle kunna somna :P

Värt det kändes idag då, kom hem från jobbet strax efter ett, skyndade mig att äta för att sedan fara på matten 14.10, när jag då kommer dit så har resten utav gruppen matte prov. Jahapp, jag trodde de skulle ha det nästa vecka, så det var bara att fara hem.

Men nu vill jag typ sätta mig ute i solen och äta en glass! Riktig vårkänsla är det!

image12

Kommentarer
Postat av: sus

Tusen taack :D

2007-03-26 @ 21:39:15
URL: http://susidus.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0