Ledig helg=)

Typ den första lediga helgen på länge, känns riktigt skönt att jag vägrade att jobba i helgen, var väl behövt! Helgen började med att jag å Emelie var å såg Beck på bio, det var najs!
Tyvärr så blev vi störda mitt i filmen av min ivriga moster som ville ha skjuts till stan från hamn. Om man klickar sju gånger på upptaget så brukar väl de flesta förstå att man inte kan svara just då?
Det gjorde iaf inte min moster! :P haha!
Skjutsade henne iaf till slut till stan och drog en sväng på nova, men där var det riktigt dött. Vilket var trist för de hade ju studio 54 igår. Trodde det skulle vara mer folk, men icket!

Igår hände det faktiskt några märkliga saker som vanligtvis inte händer. Igår skulle min lillebror gå å möta några kompisar som skulle komma med bussen till oss kring tolv på natten. Iaf, när han hade gått typ ett kvarter så möter han polisen, och polisen stannar och pratar med min lillebror. De frågade vars han var på väg, å frågade efter telefonnummret hem till oss. De ringde hem till oss och min mamma svarade i telefonen. Hon blev rätt chockad när de sa att det var polisen och frågade om min lillebror hette Tobias och frågade om han nyss gått hemifrån. Mamma var så chockad så allt hon kunde svara var , jaa? jaa? jaa?
Hon var nog rädd att det hade hänt nåt eller han hade gjort nåt. Men sen sa polisen att då var det nog inte han de letade efter?
Hur ofta händer det att man blir stoppad av polisen när man är ute å går, även om det är mitt i natten?!?
Men det hade tydligen varit inbrott i ett hus i hamn och de letade efter två unga killar som hade som hade gått med två svarta sopsäckar och en dator. Men det fick inte min lillebror veta när de stoppade han. Han var rätt förvirrad när jag pratade med honom sen =P
image14

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0