Nu är det nära =)

Jag får inte den här bloggen att göra som jag vill.. hm.. måste jobba mer med den!
Så jag försöker, det är inte meningen att den ska se så tråkig ut!

Men iaf, nu är vi tillbaka från stan å Mange har nu gjort sin tatuering =) Blev riktigt bra faktiskt, ska lägga ut en bild på den senare.
Är väldigt peppad själv på att göra en tatuering, vet var jag vill ha den och ungefär hur den ska se ut, men har inte hittat nån bild som tillfredsställer mina krav ännu. Men jag letar vidare, har tänkt ha den på foten och så ska den gå upp lite efter benet =)

En timmes aerobics är oxå avklarad! Känns bra att få träna så här på kvällen=)

Imorron drar vi till Umeå som sagt, ska bli riktigt riktigt najs =)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0