Strejk!

Jag hatar att bloggen strejkar med mig! Skrev nyss någonting här men nu försvann det! Tack säger jag bara! Först får jag inte logga in och nu tar den bort det jag skrivit! Aja, får väl försöka skriva om det.

Idag har iaf varit en riktigt tråkig dag, eller inte tråkig, men den har varit seg. Jag har varit rastlös, haft för mkt energi i kroppen. Så jag har bakat muffins idag ;) haha, det var gott! Men sen när jag skulle fara å få bort lite överskottsenergi så fick jag ont i magen på träningen och kunde inte köra klart! Det var riktigt trist! Så nu sitter jag här.

En positiv sak idag är iaf att de ringde från jobbet och jag ska få jobba en massa nästa vecka så att jag kan tjäna en massa pengar till April iaf! Det är bra om jag kan få mig lite pengar så att jag kan slösa dom på att göra något roligt, för jag är för snål för att spendera de på kläder/skor/annat som är kul att ha. Eller så är det så att jag är för kräsen? hmm?

Fortsättningen av veckan händer det lite mer saker för mig iaf!

Torsdag; Hemtjänsten på morgonen, Aerobics och Yoga på kvällen! Hoppas du kommer Sanna ;)
Fredag; Hemtjänsten igen på morgnen men det följs av stan med Emelie! Afro följer nog efter det och på kvällen blir det jobb på Nova!
Lördag; Födelsedagsfirande för Susann som blir 19! Är inte helt klart vad det blir än men det kommer bli kul vad det än blir!
Söndag; Dags att vila upp sig inför jobbarveckan. (Men kommer nog bli träning ändå, bara för att jag är träningsberoende ;) )

Nu har förresten Rumänerna anlänt till vårt hus, har inte träffat dom än men mina föräldrar tycker att vi kan hålla oss borta. Näe så hemskt är det inte, vi får komma hem men det blir så fullt hus med 9 personer i vårt hus.

För er som inte vet så har vi inte adopterat massa rumäner utan det är så att min lillasyster som går i 8:an och hennes klass är utbytesstudenter med en klass från Rumänien. Så nu är de här i en vecka till och ska se vad som finns att göra i skellefteå. Om det nu finns så mkt kan man ju tänka på? :P
Iaf så sticker de ner till Rumänien i maj typ och ska resa genom Europa.
 
Så får jag höra att min vän Emelie som redan ska till Hemavan på påsklovet och sedan till Paris i April kanske ska till Kreta i Maj! Gud vad du reser! Det är fusk! (Men det är bara för att jag själv vill ;) )

Mina pengar kommer gå till en lägenhet förhoppningsvis i Uppsala! Skickade in ansökan idag till universitetet och hoppas att jag kommer in! Då blir det bye bye Skellefteå och Hej Uppsala i minst 5 år!
Hoppas ni kommer ner sen alla vänner och studerar där med oss! `Ni är sååå välkomna!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0