Tur att man kan sova?

Varför är det så att när man ligger å tänker på något så kan man inte sova, i varje fall inte jag. Vaknade 05.54 i morse och kunde inte sova, så nu blir det lite onödigt vetande bara för att fördriva tiden :P

Första kompis: Min kusin Lina
Första bil: Har ingen ännu :(
Första riktiga kärlek: Mange
Första husdjur: Mimmi, min katt
Första semester: Typ till Lycksele djurpark då man var några månader
Första jobb: Jobba i korvkiosk
Första köpta skiva: Kanske Backstreet Boys?
Första piercing: Öronen endast vid elva års ålder
Första konsert: Bara festivaler
Första mobiltelefon: Riktigt gammal Eriksson :P

..Nio senaste...
senaste drycken: Bravo Juice
senaste bilfärden: Från Stan hem till Mange
senaste filmen du såg: Djävlulen bär prada
senaste ringda samtalet: Emelie Lindberg
senaste bubbelbadet: Oj, det var länge sen!
senaste spelade Cd: Det var nog oxå länge sen, på nån fest senast?
senaste kram: Mange, när vi vaknade =)
senaste gången du grät: Hmm.. någon dag sen
senaste måltiden: Pizza ;)

Åtta...
Har du någonsin dejtat en av dina bästa kompisar? Nä
Blivit arresterad? Nej, har klarat mig från det
Blivit kär vid första ögonkastet? Tror inte det?
Varit på TV? Typ lokala nyheterna i högstadiet
Fått ditt hjärta krossat? Klarat mig undan det.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nä
Haft one night stand? ;)
Busringt till någon?: Haha många gånger när man var liten

Sju saker du gjort idag...
1: Vaknat
2: Mobbat Mange
3: Pussat på Mange
4: Stigit upp
5: Kollat Apberget
6: Bloggat
7: längtat till senare idag!

Sex favoritsaker...
1. Mange
2. Vännerna
3. Choklad!
4. Mina katter
5. Friskvårds
6. Sommar!

Fem personer du kan berätta ALLT för...
1. Mange
2. Emelie
3. Sanna
4. Veronika
5.

Fyra val...
1. Svart eller vitt?: Svart
2. Sommar eller vinter?: Sommar
3. godis eller chips?: Chips
4. Te eller kaffe?: Te

Tre saker att (vilja) göra innan du dör...
1. Utbilda mig så jag kan tjäna mig lite pengar=)
2. Utomlands med mina vänner!
3. Bli lycklig!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0