Att det ska vara så svårt att få ett klart besked?

Jaa hur ska det bli med denna sthlms resa? Man får inga klara besked av SAS, det blir antingen strejk på fredag å då får vi oss inte ner, eller så hinner de lösa det innan?
Men vågar man chansa på att det löser sig? Eller ska man lägga ut ännu mer pengar på att boka en ny resa, å då blir det antingen tåg eller buss, men det tar ju så fruktansvärt lång tid att åka tåg och buss, blir i sånna fall på torsdags kväll vi måste åka då. Men jag vill verkligen inte åka på det sättet, för jag har en tendens att bli åksjuk, fast inte åksjuk när jag åker, utan det kommer dagen efter å jag får ofta magsjuka då. Det vill jag ju inte ha när jag är i sthlm bara 3 dagar...
Vi åkte tåg sist vi var till sthlm och då fick jag typ magsjuka dagen efter när vi skulle gå på stan hela dagen, fast jag gick på stan ändå. Alla som känner mig vet att jag är envisast i världen och om jag har bestämt mig för något så gör jag det. Tror inte det är någon som säger emot mig i det, eller?

Näe jag hoppas det löser sig, för tåg eller buss blir det inte, blir att sitta i falmark å vänta hela dagen på fredag och hoppas vi får komma med på något plan. Vi MÅSTE ta oss till sthlm!!

Iaf så har jag först Matte D Nationella att oroa mig för först, det är imorgon och det är typ den dagen jag har oroat mig för hela vintern/våren. Och nu är det imorron som det gäller. Shit alltså. Hoppas det går bra, annars blir jag helt knäckt!

Vill bara säga att Mange är den bästa, utan han hade det här aldrig gått. Jag är så glad att han är så förstående och pushar mig till att göra saker. Tack för att du finns i mitt liv! Du är så viktig!

image29 

Visst ser man kärleken? :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men nu vet vi ju, STHLM imorgon :D

2007-05-24 @ 16:09:43

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0