Det är nog dags att passa på att njuta

Sommarjobbet börjar om mindre än två veckor, den 11:e juni, sen är man fast ända till 12:e augusti.Shit två hela månader, sen flyttar vi till Uppsala! Det är ju jätte snart!
Ingen lägenhet än, och den får vi inte boka förrän vi är antagna. Tänk om jag inte blir antagen? Får mitt matte betyg på torsdag, hoppas det gick bättre än jag trodde. Men hursom helst så måste jag skicka in mitt betyg och får hoppas att det räcker och jag kommer in. Blir att flytta ändå, men känns inte lika kul om jag inte kommer in.

Men iaf så har jag tänkt göra denna sommar till den bästa, man måste ju passa på att njuta, vi flyttar sen, mina vänner far till gbg, norge, usa? och andra ställen i svergie, och vissa stannar kvar. Men jag hoppas att de kommer till uppsala så småningom, vi är ju där i 5 år, så det är bara att komma när ni har rest eller jobbat klart =)

Men i sommar måste det bli mkt tjejträffar, fika på stan, lunch vid älven, grillningar med gänget, fester, brännboll, beachen m.m. Inte bara på helgerna, detta ska bli den bästa sommaren. Det måste det!
För hur kul känns det med en sista sommar med gänget om vi bara jobbar och inte gör nåt kul?

Dessutom måste jag ta och göra min tatuering, ska bara hitta en som ritar den eller att jag hittar den!
 Nu tycker jag att vi njuter av sommaren!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller helt med dig :)

2007-05-30 @ 12:18:07
Postat av: sus

Jaa! Det ska bli den bästa!!

2007-05-30 @ 13:27:55
URL: http://susidus.blogg.se
Postat av: carro

Håller oxå med!!

2007-05-30 @ 17:32:48
URL: http://cassies.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0