Det spökar

Ja det är sant, det har hänt allt för mkt saker nu på senaste. Det vanligaste är i Manges sovrum, det spökar det oftast... Datorn startar om sig själv när man inte ens är nära den, sen så om vi sitter och ser på någon serie på datorn så blir det som om man högerklickar på musen, men ingen av oss är ens nära den!
Hemma hos mig så har jag inte märkt så mkt, men i min lillebrors rum kan helt plötsligt tv:n starta när han ligger och sover. Mamma har även känt någon sorts närvaro, men det var mest när vi var små.

Men det läskigaste var idag i min bil när jag å Mange var å körde i regnet. Jag hade slagit på vindrutetorkarna på "snabb hastighet". De gick då snabbt ända till jag stannade i nån korsning eller saktade ner bilen, då helt plötsligt börjar vindrutetorkarna att gå sakta, och sen när jag gasar igen så går de fort igen, sen när jag skulle köra i rondellen blev det likadant igen, men inte senare när jag gjorde likadant! 

Det är alldeles för många oförklariga saker som hänt den senaste tiden, jag tror faktiskt att det spökar! 
Men jag tror spöket i min bil är snäll, för han gjorde ju faktiskt rätt med vindrutetorkarna ;)

image23


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0