Home sweet home

En helg i sthlm är nu avklarad, den enda semester som jag har i sommar är nu över.

Denna helg ledde till mkt ont i fötterna, sex timmar på stan på fredagen och drygt fyra timmar på lördagen. Sen middag ute och en kväll på stan. Så vi har då inte varit lata denna helg kan man ju säga.
Jenny har verkligen perfekt läge, hon har lägenheten just brevid globen, och fräsch men liten lägenhet. Men som tur är så rymdes vi =)

Sen så strejkar ju SAS fortfarande så vi skulle inte kunna flyga hem igår, så istället blev det att bila hem. 10 timmar spenderades det därför i min mosters bil. Tur att hon var i sthlm samtidgt som oss. Så vi fick oss hem iaf! Men jag tycker ändå att det gick rätt fort att åka bil så långt, man har ju minnen sen man var liten och åkte långt, kändes ju då som om man satt i bilen i en evighet! Men så kändes det inte nu. Jag körde ju iofs i typ 2 ½ timmar oxå så då gick ju tiden lite fortare=)

Jätte bra väder hade vi i Stockholm iaf och det kändes som sommar, så det inhandlades bara sommarkläder. Och inget i svart! Vilket är rätt otroligt om man känner rmig. Jag har alltid svarta kläder, men nu bestämde jag mig för att bli lite somrigare och köpte därför färgglada plagg.

image30 

Innan utgång på lördagen :)

Kommentarer
Postat av: Mange

Bra att emelie "inte" ser så full ut:P

2007-07-03 @ 12:56:17

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0