Jag tror veckan blir bra :)

Bara en känsla jag har, jag hoppas det stämmer!

Igår var det ESC och jag ska inte ens kommentera hur det blev, för det är inte värt nämnas ens. Hiros syster vann. Inget mer med det.
Trevligt med vännerna igår däremot =)

Veckan som kommer har jag en bra känsla över, hoppas den blir rolig.
Ska iofs plugga massa matte, men förutom det så blir det iaf mycket träning. Har mycket att ta igen nu när jag har varit skadad och sjuk i två veckor =S

Sen hoppas jag på tjejfika i veckan om ni är med på det vänner? :)

Sen så måste det bli sthlm, om Sanna inte ska med, ska vi fara ändå Emelie? :)
Jag tror du är sugen, eller jag hoppas det iaf. Jag skulle iaf behöva en liten tripp innan sommaren!


Köpte nya Cosmopolitan idag som jag ska sätta mig o
ch läsa och äta lite kexchoklad innan M kommer hit.
image27

Kommentarer
Postat av: emelie


Ja typ att vi far ändå:) Vi får fundera i veckan;)

2007-05-13 @ 20:00:14

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0