Lista

Nu är jag så himla lättroad att jag snodde en lista från S, som får roa mig en stund.

10 favoriter:
Färg:
Har alltid varit svart
Mat: Pasta gratäng med kyckling!
Band: Oj, många
Film: Mest SciFi
Bok: Var längesen, men gossipgirl
Sport: Aerobics och Afropowerdance
Årstid: Sommar!
Veckodag: Alla, de är ändå likadana
Glassmak: Choklad!
Tid på dygnet: Kväll!

9 för tillfället:
Humör: Typ trött och uttråkad
Smak: Marabou
Kläder: Jeans, linne, tröja och kofta
Bakgrund: spelande lillebror
Nagellack: Naturellt
Tid: 23.16
Omgivning: Köksbordet med akvariet framför mig
Irritationsobjekt: Skrikande katten

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Emelie
Screen name: va?
Husdjur: Mimmi, katt
Piercing: Öronen, i typ fyran
Förälskelse: hmm.. det du
Musik: Oj, dansade till musik som typ två åring, minns jag inte :p
Bil: Hade en BMW, men den sålde mina föräldrar innan jag hann använda den :( 
Kyss: haha typ i sexan, hur gammal var man då typ 12, 13?

7 senaste:
Cigarett
: no way
Mat: Mackor med gurka
Dryck: coca cola zero
Biltur: Körde från jobbet igår kväll...
Kyss: Typ 2 timmar sen
Spelad låt: Hum halleluja - Fall out boy
TV-program: Criminal minds

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja, inget allvarligt däremot
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja...
Varit med på TV: Kanske, minns inte riktigt :p
Kysst någon du inte känner: Nej

5 nej tack:
Kläder: Jag i blått
Mat: Grytor
Musik: Typ dansband
Dryck: Öl!
Personlighetsdrag: Fjortis

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Jobbade :(
Du kan höra just nu: TV.n
Du inte kan leva utan: M, han är viktigast!
Du gör när du har tråkigt: somnar framför tvn

3 personer:
Du kan berätta allt för: De vet vilka de är
Du tycker om: M
Du inte gillar: vissa vårdtagare

2 val:
Kaffe eller te: Te, om jag måste
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Jag kommer in i Uppsala!


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0