Med en katt i mitt knä

Usch vad trist det blev, M fick så ont i magen att han gick å la sig.. så nu sitter jag här med endast katten i knät, hon vill inte gå härifrån.. :p

Inget på tv och dc på denna dator är helt knäppt, vägrar ladda ner nåt åt mig.

Sitter och kollar på gamla bilder från mallorca, gud vad jag längtar tillbaka, å nu är jag inte ens bartender längre när Nova lagt ner, ännu mer trist! Bara vårdbiträde nu förtiden.
Tur att jag inte ska jobba som det resten av mitt liv, skulle jag aldrig palla med. Det är inte riktigt för mig...

Tyvärr så blir det nog ingen utlandsresa i år för mig, men en tripp till sthlm måste det bli, och snart! Hittade bra och billiga biljetter i maj, hoppas tjejerna kan då! Skulle vara perfa!

image25 

Åh vad jag vill tillbaka! Så himla härligt det var!


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0