Nu är jag riktigt less

På min rygg alltså, nu har jag haft ont sen i lördags morse och nu är det tisdag kväll! Har typ sträckt mig i ryggen och har fruktansvärd träningsvärk i baksida lår. Förstår inte hur jag kan ha fått det, måste vara från träningen i fredags. Aftropowerdance. Typsikt oxå. Jag som skulle börja inviga våren med att fara ut och springa. Börjar släppa lite grann iaf idag efter ett väl behövt yogapass. Var värst igår. Men imorron klarar jag inte av att inte träna. Så då får det gå som det går, bara det är bra väder så ska jag ta på mig löparskorna och ge mig ut. Klarar inte ryggen joggning så får det bli en lång promenad istället. Sen aerobics på kvällen nu när friskvårds har öppet igen.

Nu ska jag bli hurtig och nyttig, nu är det beach 2007 som gäller. Har ju konditionen redan så jag börjar iaf inte från början. Känns bra. Städade ur garderoben idag. Har ett par jeans som jag vill passa i igen. Varför ska man börja slappa till sig när man skaffar pojkvän och det blir vinter? Näe nu ska det bli ändring på det hela!

Igår var det valborgs, det var mysigt och trevligt med närmsta vännerna. Badtunna, bastu god mat och jätte god efterrätt. Den ska du ha credit för sus! Sen alltid kul att prata med tjejgänget. Och försöka vara diskreta ;)

Det vankas matteprov om tre veckor, och jag är absolut inte peppad på det. Känns som att hur många gånger jag än repeterar så glömmer jag bort vissa viktiga saker. De vill inte fastna. Sen måste jag få minst VG på provet för att sen ta mig in på universitetet. För får jag bara G i betyget så förlorar jag på det för då måste jag ta bort något av ämnena jag har VG i, känns riktigt dåligt faktiskt. Men jag ska kämpa. Jag har ju alltid M som kan hjälpa mig. Tur det säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0