Söndag.. (fast egentligen Torsdag)

Det har varit en bra dag hitintills, lite fika på stan med trevligt sällskap :)
Sen premiär på frisbeegolfen, det gick väl som väntat, dessutom hade jag en sjö i mina skor =S

Imorgon blir det tjejfika och sen kommer jag säkert att bli blå om jag känner min pojkvän rätt :P
Ska spelas lite paintball med vännerna och det kommer troligen att göra ont. Men man kan ju inte backa nu, men jag kommer troligen att klä mig med tjockt lager av kläder!!

Sen lördag med lite firande för Sara som klarat frisör! Grattis till dig!

Sen kommer riktiga söndagen. Då vet jag inte vad som händer? :P

Det blir sthlm iaf, nästa fredag. Då bär det av, shopping, god mat kanske lite festande osv. Ska bli riktigt riktigt najs!


image28 bye bye ske-å, hello sthlm! 25/5 :D

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0