Söndag

Det har varit en fartfylld helg måste jag ju säga.
Fredagen var helt klart bäst, en sån där bra dag med min älskling. Kändes skönt att göra någonting nu å inte bara sitta hemma å dega.
Sen sista kvällen på Nova. Nu är det stängt men i fredags var det minsann smockat. Stressade som en galning bakom baren från tio till två. Bartömning, det märktes ju, efter en halvtimme var vodkan slut. Så mot slutet var drinkarna inte toppklass direkt. :P Men 50 kr för en 6:a är inte mkt pengar. Det var en galen kväll och det har nog aldrig varit så grisigt på Nova någonsin. Men det var kul, men synd för nu är det slut.

Fick inte mkt sömn den natten. Somnade någongång efter fyra och var tvungen stiga upp före elva. Skulle på tjejlunch som var mkt najs. Trevliga tjejkompisar är aldrig fel!
Sen kvällen var det avslutningsfest på Nova för personalen. Allt gratis, men det kändes inte så värt för mig för att jag visste att jag skulle upp å jobba i boliden halv åtta. Så nykterist var jag, det sög.
Trist att det är över på Nova nu, det var ett sånt härligt gäng att jobba med så det är synd att det är över. Men det var en rolig sista kväll iaf.

Idag skulle jag ha haft mördarpasset på hemtjänsten, men vaknade klockan fem av att jag hade så grymt ont i magen att jag inte kunde fara å jobba idag. Jag var verkligen inställd på att jobba, 10 timmar en helg ger rätt mkt pengar. Men det gick inte, så jag fick vara hemma. Jag som var nykter igår för att kunna jobba idag. Kul, kunde lika gärna ha festat. Meen, pluggat lite matte men det gick inge vidare eftersom jag är så himla slut å trött. Går inte att tänka som vanligt.

Jag hoppas på en bra vecka nu, solen kan gärna få komma fram, sen kan det få vara sådär lagomt mkt med jobb, och en ledig helg igen. Så man kan göra nåt kul till helgen. Det hoppas jag på!

Nu blir det nog lite tv och vila för min del och hoppas att jag blir bättre till imorron!
image22 Se heroes det är riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: sus

Jag har hört att det är Eurovision och så vidare i helgen?? :D

2007-05-06 @ 19:32:19
URL: http://susidus.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0