What to do?

Oj, den där känslan i magen igen, jag gillar den inte, men jag vet att det är egentligen inget att oroa sig för. Det går som det går, hoppas bara att det inte går skit. Skulle vara riktigt jobbigt!

Sthlm eller inte sthlm? Shit vad svårt det är att bestämma sig! Skulle vara jätte roligt! Men jag är samtidigt för snål, får ju typ inga pengar i juni, så blir ju rätt jobbigt...
Men man är kanske värd en resa så här innan sommaren när det blir jobb, jobb och mer jobb. Sen Uppsala i höst och massa plugg. Så man ska kanske unna sig detta å inte tänka sååå mkt på ekonomin.!
Emelie kommer iaf förbi idag och förhoppningsvis så kan vi bestämma oss.

Blev nog en bra vecka ändå, precis som jag trott. Imorgon blir det fika med Sanna å sen på fredag blir det fika/lunch med tjejerna! :)

Lördag party?

Jaaa en bra vecka helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0