Dag 3

Jajemän, lat blev jag igår, det är sånt som händer, men blev lite mer än en timme på dansmattan iaf. Så lite träning fick jag iaf.

Igår kväll blev det lite knas, både jag och mange ligger i en liten nedgång just nu så just nu är det lite jobbigt. Han har jätte långa dagar på skolan och mycket att göra och jag har ingenting att göra. Jag är ensam på dagarna, längtar efter att han kommer hem där strax efter fem så jag får vara med han, men kvällen slutar ändå med att jag är själv igen (fast ändå inte). Svårt att förklara men blev lite knas igår iaf. Men bättre idag.

Idag ska jag iaf vara duktig och städa lite, sen vid halv tre ska jag gå till stallet och köra en timme sculp var tanken. Blir det inte sculp så blir det gym och sen gå hem igen. (Tar drygt en halvtimme att gå till träningen). Så det blir nog rätt najs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men snart kommer du hem och då ska du inte behöva vara själv :) :D

2007-11-16 @ 18:25:23
Postat av: verran

preciiis :D

2007-11-16 @ 19:25:50

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0