Ny vecka, nytt liv?

Jag har fått en uppmaning om att jag måste bli bättre på skriva i min blogg. Så nu ska jag göra ett försök till att bli bättre! ;)

Helgen har varit hel kanon (nästan iaf) Veronika har varit här i några dagar och så kom Stina hit i lördags och då blev det festande med utgång på lotus (än en gång) Men denna gång var det faktiskt drag och det blev kul! Haha och kvällen slutade utan en viss person ;)

Men nu har jag iaf bestämt mig för att påbörja mitt nya liv, jag ska gå ut och gå varje dag (om det inte regnar) Plus att dra mig till gymmet rätt ofta, sen har jag ju dansmattan hemma jag kan träna på oxå! Så nu gäller det att komma i form, nu när jag har tid! Så bäst att passa på!

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, du läser min blogg förstår jag! Och jaa, du måste skriva mera!! Puss!

2007-11-13 @ 22:59:58
URL: http://silverpingla.blogg.se
Postat av: verran

ja förstår inte vilken person ni menar?:S

2007-11-14 @ 00:16:10
URL: http://anderssson.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0