Tillbaka i Uppsala

Tillbaka till Mange, tillbaka till verkligheten. Back to buisness. Nu är det slut på att vara lat och dags att fortsätta med träningen! Nu är jag frisk och bättre så det är bara att ta i med hårdhandskarna. Ska snart ge mig ut på en långpromenad. Är strålande fint väder ute så känns skönt att ta sig ut faktiskt! Jag längtar till och med!

Hemma igen i uppsala iaf, jätte skönt att komma hem till Mange, jag har saknat han! Men jag hade en jäkligt trevlig vecka hemma i Skellefteå. Här är lite av vad som hann göras.

* Stan med Verro :)
* Kvällar med Emelie!
* Stan igen med brudarna.
* Tjejkväll, mat på wok n roll, och massa snack hemma hos sus!
* Tjejfest!
* Återbesök på min gamla skola
* Slappardagar hemma med familjen!

Så en mycket bra vecka, men kommer bli ännu bättre när jag kommer hem om tre och en halv vecka igen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Roligt! Och ännu kuligare till jul hoppas jag :D

2007-11-27 @ 22:13:23

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0