Tjejfest

Jag tror inte att man ska lämna förfesten! Det är bara onödigt! Man har alltid roligast på förfesten och det är alltid nånting som händer ute som gör att det inte fortsätter vara lika kul av nån anledning...
Jag har verkligen världens bästa tjejkompisar! Ni betyder så mycket för mig och vi har alltid jätte kul tillsammans och man känner att man kan verkligen lite på er! Så tack för igår kväll! Det var jätte kul! =)

Jag är sämst förresten, jag som hade tänkt ta massa kort under kvällen och så lyckades jag inte ens ta ett endaste litet kort! Jag är sämst helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: verro

ja hade oclså!!! tänkt taen jäkla massa kort :P fuck. illmissya. puss!

2007-11-25 @ 17:08:40

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0