Jag orkar inte mer...

Varför hoppade jag inte av tidigare? Känns så fruktansvärt värdelöst att sitta och jobba med en uppgift som det inte ens ger någonting att jag gör..! och jag orkar itne göra det här just nu.. Fundera på att vänta till på söndag med att göra den.. Jag jobbar bättre under stress tror jag. Fick ju VG på tentan som jag stressade med så!

Minirapport, orkar inte! Men måste göra det för att kunna redovisa med mitt arbetslag. Kan ju inte svika dom nu, skulle kännas ganska taskigt av mig faktiskt!

Skriver om förskolan iaf! Om jämställdhet, är ju faktiskt rätt intressant men jag orkar verkligen inte göra detta just nu, motivation noll har jag för detta. Och då funkar det inte att göra det heller!


Kommentarer
Postat av: Emelie

du klarar det:) Tänk snart är det över=)=)

2007-10-26 @ 13:45:37

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0