Det är inte lätt när det är svårt

Nu är det definitivt inte lätt iaf, har ett ton med läxor känns det som, hur är det tänkt att man ska hinna egenligen?
En recention på en artikel som jag håller att skriva på nu ska vara klar på fredag och vi ska ha seminarium om det på fredag.

Sen har jag 86+56+10+42 sidor att läsa ur olika böcker och uppsatser att läsa till nästa onsdag.
Plus att jag ska läsa en bok på 142 sidor och göra en recention av den oxå. 
Sen måste jag ju även börja med hemtentan som ska vara inne den 8:e, och börja på ett nytt ämne innan tentan ska vara inne?

Jag får typ magsår av bara tanken, wish me good luck! Välkommen till universitetet! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0