Första nollningsfesten

Fan vad najs jag hade det igår alltså! Var första nollningsfesten jag hamnade på ;)
Vi hade bar/nationsrunda, vi skulle besöka de 13 nationerna som finns här men tror vi bara var på hälften?
Iaf så hade vi en hel lista med uppdrag som vi skulle lyckas klara av:
Lite exempel:
Gå baklänges från en nation till en annan. (Fixat)
Bygga en mänsklig pyramid (fixad)
Starta ett vattenkrig (fixat)
Bryta arm med bartendrarna (fixat * flera)
Få en puss av en bartender (Fixat * flera = jag och vera ;)
Få en okänds persons sockar (fixade vi ;)
Prata tyska på en nation (fixat)
Fixa silverbibeln (Den gav 1000 poäng!) Vi gjorde vår egna silverbibel
Fixa en okänds persons nummer (fixat)
Få en generals underkläder (tror jag inte vi fixade :P )

jaja iaf så var det huur mkt mer som helst men minns inte alla vad alla var =P

Vi hade iaf jävligt kul, 2 tjejer med 11 killar, kan det bli bättre? ;) haah! Skitkul iaf!
Sen så lyckades vi ju inte gå på alla nationer men det var för att vår fadder inte ville till alla, han totaldissade norrlands så vi trotsade honom och drog dit ändå. Och jäklar vad kul vi hade där! Tappade däremot bort Vera så då var det bara jag och killarna kvar + generalen. Och jaa de berättade de roligaste och pinsamaste  sexupplevelserna. Jag har inte skrattat så mkt på länge.

Jag lovar, folket här är så mkt härligare än vad de är uppe i norrlands, Så jävla nice alltså! Jag älskar varje minut vi är här! =)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0