Idag är ingen bra dag!

Det har inte direkt gått bra idag, ska berätta för er om min otroligt turliga dag idag...

Tog mig till skolan imorse iaf och var där ca nio. Vi hade bibliotekskunskap, kunde lika gärna ha stannat hemma och sovit lite längre, hade jag kanske inte varit så trött idag?
Hade lunch i  typ två timmar, gjordes ingenting ;P
Sen på föreläsningen började jag få ont i halsen, jahapp så nu ska jag bli sjuk igen =(
Och trött som få, men föreläsningen följdes dessutom av arbetslagsmöte där vi inte kom fram till nåt egentligen.`
Men iaf så fick jag tillslut ta mig hem från skolan, men for då till stan för att träffa Mange!
På stan gick det dock bra idag; Mange fick sig en klipptid direkt så nu är han nyfriserad och fin =)
Och jag hittade ett par jeans på gina, men vet inte om jag ska behålla dom dock =P

Sen så skulle vi ta och cykla hem, vad händer då? Jo det ösregnar hela vägen hem. Så dyngsura och kalla blev vi, så vi slängde av oss de blöta kläderna. ( Eller vi hängde upp dom i dörrarna och så) och tog oss ett bad sen för att återfå värmen för att inte bli ännu mer sjuka?

Iaf så skulle jag och Mange tävla sedan vem som kunde ta sig till datorn snabbast, och jag ledde.
MEN, då hade det ju såklart droppat massa vatten från mina byxor ner på golvet!  Så jag halkade där och slog upp hela foten under soffan =S 
                                                                                    image89

Så här blev min fot nu, och den är alldeles uppsvälld och jag kan inte gå på den!

Så lyckad dag? Nej, får väl se hur resten av kvällen blir?

Imorgon har jag iaf mitt första seminarium som jag oroar mig över, wish me good luck! Det kan behövas!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0